Turističke zajednice otoka Hvara, zajedno s otočnim turističkim tvrtkama sudjelovale su od 27. do 29. siječnja 2024. na turističkom sajmu New York Travel & Adventures Show. Hvarski štand su prvog dana sajma, osim brojnih posjetitelja, turističkih agenata i medija, posjetili i g. Pjer Šimunović, veleposlanik RH u SAD-u, i g. Nikica Kopačević, generalni konzul RH u SAD.
U suradnji s Hrvatskom Turističkom zajednicom, hotelom Maslina, tvrtkom Sunčani Hvar i Valamar, osim nastupa na sajmu, turističke zajednice otoka Hvara 25.siječnja organizirale su i poslovnu (B2B) prezentaciju otoka Hvara u restoranu Delmonico’s, na kojoj je uz 80 turističkih agenata sudjelovalo i 25 turistički orijentiranih medija (Conde Nast, Travel and Leisure, National Geographic, Forbes).
Turističkim agentima i medijima tijekom prezentacije obratili su se veleposlanik i konzul Republike Hrvatske u SAD-u, direktorica predstavništva HTZ-a u SAD-u Leila Krešić Jurić, gradonačelnik Hvara gospodin Rikardo Novak i gradonačelnik Staroga Grada gospodin Antonio Škarpa, kao i vlasnica hotela Maslina gospođa Maud Truchi te šeik Mubarak Ali Abdulla Hamad Alkhalifa, predstavnik tvrtke Sunčani Hvar.
Otok je predstavljen i kroz njegove okuse, te su renomirani kuhari Hrvoje Zirojević i Neno Mladenović osmislili dalmatinsku marendu u obliku finger food zalogaja i na taj način predstavili Mediteransku prehranu, jednu od 6 UNESCOm zaštićenih kulturnih dobara otoka Hvara. Tijekom prezentacije otočne hotelske kuće su kroz nagradnu igru izabranim turističkim agentima darovale 3 četverodnevna boravka na otoku Hvaru.
Prisutnost na sajmu i vidljivost otoka Hvara na tržištu SAD iznimno je bitna budući da je u 2023. otok Hvar posjetilo je 42,943 američkih državljana s ostvarenih 113,971 noćenja, u Gradu Hvaru su tijekom 2023. upravo američki posjetitelji na prvom mjestu po broju dolazaka i na drugom po broju noćenja. Potencijal daljnjeg rasta kao i poslovne suradnje je izuzetno velik a tome svjedoči i veliki broj sudionika B2B susreta kao i interes posjetitelja za hvarski štandu na sajmu.
Turističke zajednice otoka Hvara će kroz daljnje sudjelovanje na sajmovima i organiziranje B2B prezentacija promovirati otok kao jedinstvenu destinaciju te pozivaju turističke poslovne subjekte otoka Hvara da se aktivno uključe u buduće promotivne aktivnostima.
Ovim putem još jednom zahvaljujemo Hrvatskoj turističkoj zajednici, tvrtkama Maslina resort, Sunčani Hvar i Valamar, hvarskim vinarima i ostalim poslovnim subjektima koji su prepoznali važnost i podržali prezentaciju otoka Hvara u New Yorku.