Grad Hvar i Turistička zajednica grada Hvara i ove su godine predstavili hvarsku turističku ponudu na vodećem svjetskom turističkom sajmu ITB koji se održao u Berlinu od 6. do 10. ožujka.

HVAR JE VEĆ BREND – A SADA ĆE BITI JOŠ SNAŽNIJI

Turistička zajednica Splitsko – dalmatinske županije nastupila je na samostalnom štandu u sklopu kojeg je bio i otok Hvar. Na sajmu je predstavljena ideja o zajedničkom udruživanju Turističkih zajednica otoka Hvara u jedinstvenu „Destinacijsku menadžment organizaciju“ – DMO otok Hvar, čiji će osnovni zadatak biti osnažiti prepoznatljiv turistički brend našeg najsunčanijeg otoka.

Podršku zajedničkom udruživanju dali su Ministar turizma g. Gari Capelli, državni tajnik u Ministarstvu turizma g. Tonči Glavina, direktor HTZ-a g. Kristjan Staničić, župan Splitsko – dalmatinske županije g. Blaženko Boban, veleposlanik RH u Njemačkoj g. Gordan Grlić Radman, te direktor TZ Splitsko – dalmatinske županije g. Joško Stella.

OTOK POVIJESTI, KULTURE, GASTRONOMIJE I GLAMURA

Hvar, koji je već odavno prisutan na svjetskoj turističkoj karti, ovim udruživanjem uspješnije će promovirati svoje skrivene dragulje, a zajedničkim nastupom na sajmovima ispričati će se priča o 6 UNESCO-vih spomenika baštine koji čine Hvar jedinstvenim otokom u svijetu.

O važnosti promocije Hvara na berlinskom ITB sajmu za turističku industriju, najbolje govori podatak da su na njemu sudjelovali izlagači iz 180 zemalja svijeta, te ga je posjetilo više od 150.000 posjetitelja.